Ārkārtīgi interesanti būtu apspriest dzejoļos izmantotos vārdus un izteicienus latviešu valodas stundās. Piemēram, izmantotos “Nenāk ar skubu”, “lēnprātīgi” ne visi skolēni izmanto savā ikdienas leksikā. Tāpat rotaļīgā un pat izglītojošā veidā izmantoti vārdu savienojumi “lietvārdu mākoņi”, “vietvārdu mākoņi”, “filozofiski patiesnepatiesmākoņi” un sevišķi amizantās vārdu spēles dzejolī “Mākoņu gramatika” (...ietiepīgi mākoņi un iztapīgi, trāpīgi un pļāpīgi, lādzīgi, lācīgi un gudri skudru mākoņi.)
Bet, galu galā, skolēnus var aicināt izlasīt vairākus dzejoļus no šī krājuma. Lūgt izvēlēties, kurš dzejolis patika vislabāk un pastāstīt par savu izvēli. Klasē būtu interesanti uzzināt, vai kādu dzejoli izvēlējās vairāki skolēni.Var veidot mākoņu sienu sākumskolas klasēs, ilustrēt dzejoļus un dalīties ar savām pārdomām.
…