Aplūkoju pētījumu, ko izstrādājuši Graduate School of Education and Human Development George Washington Universitāte. Viena no autorēm ir asociētā profesore Dr Ellen F. Goldman, kas bijusi Stratēģiskā konsultante veselības aprūpes sistēmu nodrošinātājiem. Viņas pētnieciskās intereses skar mācīšanās un līderības attīstību, jo īpaši spēju attīstīšanu domāt stratēģiski. Asociētā profesore šo pētījumu izstrādāja kopā ar absolventu (Graduate Student programmas biedru) Andrea R. Scott, kas savā karjerā pārvaldījusi cilvēkresursu un saimniecisko darbību komandas vairākās pasaules mēroga organizācijās, kā arī bijusi konsultante, kas sniedz profesionālu koučinga (izaugsmes trenera) un attīstības pakalpojumus. Viņas pētnieciskās intereses ietver pieaugušo mācīšanās praksi un līderības attīstību, it īpaši sieviešu, dažādās līderu organizācijās. Kā trešais autors šim pētījumam minams Dr Joseph M. Follman, kas ir Pilsoniskās iesaistīšanās un sabiedrisko pakalpojumu centra inspektors. Viņš nostrādājis 18 gadus dažādos vadošos ar līderību saistītos amatos izglītības jomā Floridas štatā. Viņa pašreizējā pētnieciskā darbība fokusējas uz starpnozaru sociālo attiecību veidošanu starp valsts aģentūrām un to bezpeļņas atbalsta organizācijām.…