Komandu vadīšana un prasme atrisināt radušos konfliktus ir liela nozīme ikvienā kolektīvā. Komandas ilgstoši nevar funkcionēt bez konfliktiem, tās ir neizbēgami saistītas ar tiem. Jāatceras tas, ka konflikts nav problēma, jo to ir iespējams novērst, un ja tas labi izdodas, tad pārvarētais izaicinājums bieži vien pat uzlabo vispārējo klimatu kolektīvā. Konflikti paši no sevis neatrisinās, tāpēc vadības uzdevums ir atrisināt konfliktus, pārveidojiktus, p atrisinv problot kolektīvus par komandām, lai tās sasniegtu optimālus rezultātus.
Šobrīd daudzi runā par komandas veidošanu iestādē un komunikācijas izveidošanu starp kolēģiem, tāpēc es izlēmu rakstīt par konflikta situācijām un informācijas trūkumu iestadē, proti, tādu situāciju, kad kolēģi, jeb tie kam ir jābūt komandai negrib kaut kādu iemēslu dēļ sadarboties ar jaunpieņemtajiem darbiniekiem, kas ir vairak kvalificēti nekā viņi paši. Respektīvi runa ir par konfliktiem starp komandas locekļiem un vadītāja iespejām to risināšanai.…