Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:174620
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katrs klients ir unikāls, un nākamais nav līdzīgs iepriekšējam. Nosacīti pārdevēji klientus dala divās grupās: normālie klienti – tie, ar kuriem viņiem ir labs kontakts, un visi pārējie – nūģi, nekauņas, viszinīši, čīkstētāji, pļāpas utt.
Šī tēma ir interesanta – jo vairāk tajā iedziļinās, jo pretrunīgāka tā šķiet. Mēs visi ļoti labi zinām, ka cik daudz ir cilvēku, tik daudz arī viedokļu. Viens apgalvo, ka pastāv astoņi personību tipi, un sauc tos pēc sava prāta; cits norāda uz divpadsmit personību tipiem un arī sauc pēc sava prāta.
Lai nesarežģītu dzīvi, iztirzā četrus klasiskos personību tipus – holeriķi, melanholiķi, sangviniķi un flegmatiķi.

Holeriķis (Drosmīgais)

Īpašības

Pašpārliecināti, pašapmierināti. Reizēm viņu uzvedības maniere sliecas uz nekaunības vai pat bezkaunības pusi.
Ir labi runātāji, viņi vairāk iespaido cilvēkus emocionāli nekā ar loģiku.
Ļoti prasīgi pret citiem, šiem cilvēkiem grūti kaut ko izdarīt pa prātam.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties