Nevēlēšanās sadarboties, nespēja novērtēt situāciju cilvēciski un formāla attieksme savu radīto noteikumu izpildē
1. Situācija: 4* viesnīcā ierodas meita ar savu tēvu, kurš ir gados vecāks cilvēks. Viņi viesnīcā plānoja uzturēties 3 naktis, taču pēc pirmās nakts un uzkopšanas uz istabiņu tika nosūtīts it kā jaunais regulējums par to, ka viesnīca nav draudzīga pensionāriem, jo tiek atstāts nepatīkams un grūti izlabojams aromāts. Blakus istabā nakšņoja meitas māsīca un viņa bija šokā par šādu ziņojumu, jo līdz viņas istabai nekas tāds nav nonācis. Konstatējot šo faktu, meita devās pie vadības, lai noskaidrotu lietas būtību. Paskatoties kamerās noskaidrojās, ka par šo zīmīti ir parūpējusies istabene.
Risinājums: Es, kā vadītāja atvainotos par sava darbinieka rīcību un pateiktu paldies par manīto problēmu personālā, kā arī paskaidrotu, ka šis nav pirmais atgadījums ar šo pašu istabeni, tāpēc viņas darbība šajā viesnīcā tiks apturēta, jo mums ir svarīga vienlīdzība pret visiem viesiem.
2. Situācija: Suņu saimnieks bookingā ir rezervējis mājdzīvniekiem draudzīgu viesnīcu (tā tiek norādīts vietnē), taču ierodoties viesnīcā, viesis saņem atraidījumu un frāzi, ka mājdzīvnieki šeit nav atļauti.
…