Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:366425
 
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Klasvadības pamati    3
2.  Izvēlētā klasvadības filozofija.    9
3.  Preventīvais klasvadības aspekts.    9
4.  Atbalstošais klasvadības aspekts.    12
5.  Korektīvais klasvadības aspekts.    13
6.  Risinājumi modelētai situācijai.    14
7.  Secinājumi savai turpmākajai profesionālajai darbībai.    16
  Izmantoto avotu saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

1.Klasvadības pamati

Mācību stundas plānošana. Plānojot mācību stundu, es ievērošu nepieciešamību mainīt darbības veidus, lai noturētu skolēnu uzmanību visas stundas laikā.
Kā piemēru es izskatīšu savā praksē vadīto klases stundu.

Es bieži dzirdēju no bērniem, ka mācīties ir garlaicīgi un viņi nesaprot, priekš kam viņiem to vajag. Mans mērķis bija parādīt bērniem, ka bez izglītības nav iespējams strādāt nevienu profesiju, izņemot mazkvalificētu un zemi atalgotu darbu. Es izstrādāju klases stundas plānu (1. tabula) un sagatavoju priekšmetus (1. att.). Priekšmetus es plānoju sadalīt starp bērniem, un aicināt viņus uzminēt, kam šie priekšmeti varētu piederēt. Kad bērni būs uzminējuši visas profesijas, mēs apspriedīsim, kuras profesijas pieder pie fiziskā darba un kuras pie garīgā.
Stundas otrajā daļā es plānoju apspriest ar bērniem, kādas zināšanas ir nepieciešamas, lai šīs profesijas apgūt. Kādas profesijas, viņuprāt, ir svarīgākas, un kādas mazsvarīgākas un kāpēc?
Stundas beigās es prasīšu bērniem sniegt atgriezenisko saiti: vai dzirdētais un apspriestais klases stundā lika viņiem mainīt savas domas par mācīšanos? Vai ir kāda profesija, kura viņus iekārdināja pēc apspriestā? Kas no klases stundas dzirdētā viņiem šķita visinteresantākais, par ko viņi iepriekš nav dzirdējuši? Kurš no priekšmetiem viņiem likās interesantāks un neparasts?…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties