21. gadsimtā ar tehnoloģisku attīstību valstis informācijas sabiedrībā mainījas lomu sadale; paaugstinājās informācijas un zināšanu lomas sabiedrībā.
Kiberkultūra ir kultūru un kultūras produktu kopums, kas eksistē Internetā un ir veidots Internetā. Tika noteiktas trīs kiberkultūras pamatīpašības. Un daži no tām ir:
1)plaša – tā eksistē Internetā un paplašinās ar Interneta palīdzību;
2)dziļa – tā ir komplicētas un sabiedrības prakses produkts, kas eksistē starp laika un vietas jēdzieniem.
Kibertelpa (cyberspace) ir vide, ko veido Interneta lietotāji tīklā. Emocijas kibertelpā, salīdzinājumā ar reālo pasauli, ir notrulinātas un nepilnvērtīgas. Cilvēki, kas nav atkarīgi no interneta, lielākoties izmanto tās tīmekļa piedāvātās iespējas, kas ļauj iegūt informāciju un ar elektroniskās komunikācijas palīdzību uzturēt jau iepriekš nodibinātas attiecības, savukārt internetatkarīgie pārsvarā izmanto iespēju ar interaktīvo mediju palīdzību tikties un mainīties domām un idejām ar citiem cilvēkiem, no kuriem liela daļa ir jauni paziņas un līdz tam bijuši sveši cilvēki.
Komunikācija kibertelpā piedāvā cilvēkiem iespēju dibināt sociālo kontaktu bez tiešas sociālas klātbūtnes.…