Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:492437
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

«Mārketinga pētījumi – datu sistemātiska vākšana un objektīva pierakstīšana, klasifikācija, analīze un reprezentēšana, kas attiecas uz atsevišķu personu, uzņēmumu, valsts iestāžu uzvedību, prasībām, attiecībām, viedokļiem, motivācijām un t.t. to uzņēmējdarbības, ekonomiskās, sabiedriskās, ikdienas darbības kontekstā». F.Kotlers
Vai ir vajadzīgi mārketinga pētījumi? Patiesībā, gandrīz katra kompānija dažādos līmeņos nodarbojas ar mārketinga pētījumiem, tirgus, uz kura tā darbojas, pētīšanai. Protams, nevienmēr «objektīvi» un jo vairāk «sistemātiski». Tomēr, informācijas par tirgus situāciju un perspektīvām, par konkurentiem (asortiments, cenas, mārketinga politika) un patērētājiem (uzvedība un priekšroka) vākšanu, kaut vai vienkāršākajā, intuitīvi saprotamajā formā veic gandrīz visi tirgus dalībnieki. Nav nepieciešamības pierādīt, ka mārketinga informācijas pilnīgums un aktualitāte ievērojamā mērā nosaka kompānijas panākumus tirgū.
Patērētāju pētīšana – viens no vairāk pieprasītajiem pētījumu veidiem, jo tieši patērētāji, pērkot kompānijas preces, nes tai peļņu. Nav nekāds brīnums, ka klients, patērētājs atrodas jebkuras veiksmīgas kompānijas uzmanības centrā, neatkarīgi no tās lieluma. Pētot savus klientus, to vēlēšanās, priekšroku, kompānija var piedāvāt viņiem tieši to, kas viņiem ir vajadzīgs. Pie tam kompānija varēs apmierināt savu klientu, patērētāju vajadzības labāk, nekā konkurenti.
Pamatuzdevums patērētāja pētīšanā – atklāt faktorus, kas ietekmē patērētāja uzvedību. Bet ar to nav pietiekami. Lai veiksmīgi konkurētu tirgū, ir nepieciešams savlaicīgi paredzēt izmaiņas patērētāju priekšrokā, lai īstajā laikā izdarīt grozījumus pašā produktā, optimizētu pavirzīšanas kanālus un reklāmas stratēģiju, tas ir koriģētu visas mārketinga kompleksa komponentes.

1.Pētījuma apraksts

Lai mārketinga pētījums būtu precīzs, darbs pie tā būtu jāsadala vairākos posmos. Standarta mārketinga pētījumu posmi:
• Pētījuma stratēģijas izstrāde
• Mērķauditorijas noteikšana
• Respondentu datu bāzu izveidošana
• Anketas sastādīšana
• Intervētāju sagatavošana konkrētā pasūtījuma īstenošanai
• Aptauja, strādājot ar respondentiem individuāli
• Iegūto datu apstrāde

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −10,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1131898
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties