- Piedāvāt pievienoto vērtību (klienta pieredzē), lai nostiprinātu un pakāpeniski palielinātu savas tirgus pozīcijas.
Atgriežoties pie sākotnējās tēmas – šie laiki liek mums ieguldīt līdzekļus klienta pieredzes veidošanā, lai aizstāvētu savas tirgus pozīcijas un novērstu klientu aiziešanu. Tā kā arī klientiem iestājies taupības režīms, ir ārkārtīgi svarīgi dot klientiem iemeslu palikt lojāliem tieši jūsu organizācijai, tās produktiem un pakalpojumiem.
Ekonomiskā situācija padara cilvēkus jūtīgākus pret cenas izmaiņām un intensificē konkurenci, līdz ar to arī liekot uzlabot saskarsmi ar klientu. Tā kā klienti uzskata, ka jūs samazināsiet izmaksas un līdz ar to kritīsies pakalpojumu kvalitāte, jums viņiem jāpierāda pretējais. Demonstrējot savu ziedošanos klientu labā un pilnveidojot saskarsmi ar klientu, tas atmaksāsies ne tikai krīzes laikā, bet arī ilgi pēc tam, kad pasaulei noskaņojums būs uzlabojies.
…