Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:642387
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

- Piedāvāt pievienoto vērtību (klienta pieredzē), lai nostiprinātu un pakāpeniski palielinātu savas tirgus pozīcijas.
Atgriežoties pie sākotnējās tēmas – šie laiki liek mums ieguldīt līdzekļus klienta pieredzes veidošanā, lai aizstāvētu savas tirgus pozīcijas un novērstu klientu aiziešanu. Tā kā arī klientiem iestājies taupības režīms, ir ārkārtīgi svarīgi dot klientiem iemeslu palikt lojāliem tieši jūsu organizācijai, tās produktiem un pakalpojumiem.
Ekonomiskā situācija padara cilvēkus jūtīgākus pret cenas izmaiņām un intensificē konkurenci, līdz ar to arī liekot uzlabot saskarsmi ar klientu. Tā kā klienti uzskata, ka jūs samazināsiet izmaksas un līdz ar to kritīsies pakalpojumu kvalitāte, jums viņiem jāpierāda pretējais. Demonstrējot savu ziedošanos klientu labā un pilnveidojot saskarsmi ar klientu, tas atmaksāsies ne tikai krīzes laikā, bet arī ilgi pēc tam, kad pasaulei noskaņojums būs uzlabojies.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1332126
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties