Web 2.0 ir tehnoloģija, kas ļauj gan sadarboties skolēniem, studentiem un arī pārējiem cilvēkiem savā starpā un attīstīt viņu domas un idejas. Tieši studentiem tas ir piemērots, jo ļauj sadarboties, radot un uzturot mācību materiālus daudz lētāk, nekā ar klasiskām tehnoloģijām. Otrās paaudzes tīmekļa tehnoloģija piedāvā mācību materiālus (elektroniskās grāmatas), lekciju sarakstus, eksāmenu jautājumus, iespēju attālināti sadarboties pasniedzējam ar studentu un studentiem savā starpā. Tas ļauj radīt komūnas un sociālas vietnes, kurās saturu veido gan vietnes turētāji, gan arī tās apmeklētāji, kuri ņem būtisku, ja ne noteicošu, dalību šajā procesā.1
Uzskatu, ka šādu tehnoloģiju parādīšanās un attīstība spēj palīdzēt studentiem mācību procesā, jo, piemēram, viņiem vairs nevajag skraidīt uz bibliotēkām, lai atrastu nepieciešamās grāmatas, viņiem tās ir pieejamas e-vidē. Studenti var ļoti praktiski veikt savus uzdevumus un darbus, kas nepieciešami skolai, atrodoties mājās, jo visa nepieciešamā informācija ir pieejama, izmantojot datoru un Internetu. …