Ietekmējošā komunikācija: reklāma, PR, propaganda
Tā izraisa lieli interesi. Radās doma, ka informāciju var padarīt slepenu.
Galvenās funkcijas, kāpēc mēs komunicējamies- lai parādītu, ka viss ir kārtībā un nekas nav mainījies.
Ļoti svarīgs ir konteksts.
Aristotelis atklāja principu, ka cilvēks runā, lai kaut ko sasniegtu. Sabiedriskā pārvaldē mediji aizstāj ziņotāju.
PĒTA (jautājumi uz kuriem atbild):
Kas komunicē, kas sazinās, ar ko? (piemēram, LR prezidente sūta vēstuli Itālijas prezidentam)
Kāpēc komunicē? ( funkcijas un mērķi, piem., paust atbalstu, kādā ārpolitikas jaut., paust simpātijas, jautā pēc kredīta.
Kā komunikācija izpaužas? (kādi kanāli, kodi, valodas izmantošana, piem., caur e-pastu, pa parasto pastu)
Valoda- ikdienas sarunvaloda
Kodi- vārdiem zemteksti vai varbūt kāda nozīme, vārdo, ko saprot tikai komunikē. iesaistītie.…