Vispirms ar skolēniem sasveicinos, apjautājos, kā kurš jūtas, vai ir gatavi ražīgam darbam.
Stundu sāku ar jautājumu: “Bērni, kā jūs domājiet, kas mūs visus klasē saliedē, palīdz saprasties vienam ar otru?”
Tālāk seko darbs pāros, kur skolēniem ir jāizdomā un jāieraksta apļos:
1)īpašības, kas raksturo draudzību;
2)kas nav savienojamas ar draudzību;
3)un par kurām jūs nevarat izlemt, jāieraksta starp abiem apļiem.
Kad pāri ir pabeiguši darbu, uz tāfeles tiek veidots kopējs saraksts atbilstošos apļos. Ja klasē rodas domstarpības par kādas īpašības novietojumu, tās nepieciešams pārrunāt un vienoties, salīdzinot atšķirīgo viedokļu pamatojumus.
Pāri tiek samainīti- katrs pāris izvelk lapiņu ar vienas situācijas aprakstu, viņiem jāvienojas, kā viņi rīkotos, ja būtu nokļuvuši šādā situācijā! Viņiem situācija ir jāizspēlē( jāparāda pārējiem.) pēc tam katrs skolēns izstāsta, kā viņš jūtās spēlējot konkrēto lomu.
Nobeigumā ir stundas analīze, pašnovērtējums un tiek uzdots mājas darbs- izpildīt testu par draudzību un noskaidrot vai es esmu labs draugs sev un citiem.
Nākošajās stundās runāsim par uzticību un nodevību draugu starpā.…