Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:175130
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai SA speciālists veiksmīgi realizētu dažādas kampaņas, viņam jābūt:

Izpratnei par sabiedrisko attiecību uzdevumiem krīzes menedžmentā
Spējai strukturēt krīzes situāciju, profesionāli vadīt krīzes situāciju, veikt preventīvas darbības un darbības pēckrīzes periodā
Attīstītām profesionāli pielietojamām prasmēm un zināšanām
Mākai izmantot praktiskus piemērus un gadījumu studijas teorijas un prakses sasaitei

No komunikācijas viedokļa krīzi varētu definēt kā pēkšņu atgadījumu, kas izjauc ierasto dienas kārtību, kam var būt nopietnas negatīvas sekas uz vienu vai vairākām organizācijas mērķa grupām un kas apdraud visas organizācijas pastāvēšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties