Pārmaiņās ir jārada ideja, ka tās ir jaunievedums kā nepieciešamība uz perspektivitāti, kā nākotnes un tirgus dinamikas vajadzību, nevainojot esošo darbinieku un struktūrvienību vadītāju kompetences trūkumu vai neizdarību, lai darbiniekiem nerastos bailes no sava statusa norieta vai zaudējuma.
Pie darbiniekiem jāvēršas ar jautājumiem un lūgumiem pēc padoma un konsultācijām, tādējādi stiprinot viņu ticību savai lietderībai un eksperta statusam, neradot viņos sajūtu, vai pat bailes, kas viņi varētu zaudēt kontroles iespējas vai varu.
Ir jālieto pozitīvais pastiprinājums, lai nostiprinātu jaunās prasmes, iemaņas un sadarbības paradumus. Ir jāizsaka uzslavas un atzinības šajā pārmaiņu procesa laikā, lai netiktu iedragāta darbinieku pašcieņa vai vēl vairāk kāda veida bailes no izgāšanas vai uzdevumu izpildes neiespējamības.
vadītājam un Koordinatoram vajadzētu plānot tikšanos kopā ar komandas locekļiem. …