Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:570351
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Konkurences intensitāte:
Nozares līderi – Danone, Tukuma piens, Rīgas piensaimnieks un Valmieras piens.
Konkurentu skaits – augsts, jo jogurta tirgu ir ieņēmušas gan importētās, gan vietējo ražotāju preces.
Iziešanas barjera – iziet no tirgus var viegli, jo konkurence ir liela.
Produkcijas diferencēšana – svarīga, lai varētu konkurēt, jo nediferencējot jogurta tirgu, konkurenci nebūtu iespējams izturēt.
Pircēju spēks:
Pircēju zināšanas – pircēji kļūst aizvien zinošāki, kā arī prasīgāki pret produkta kvalitāti, kaloritāti un citām īpašībām, ko tie vēlas sagaidīt no konkrētā jogurta.
Pirkuma lielums – neliels, jo jogurti ir relatīvi lēti, un iepirkt tos vairumā , lai dabūtu kādas atlaides nav īpaši aktuāli.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties