• Jauno darbinieku pakalpojumi ir salīdzinoši lēti. Atšķirībā no pieredzējušiem kandidātiem jaunpienācēji nepievērš lielu uzmanību cipariem.
Pieņemot darbā jaunus profesionāļus, uzņēmumi samazina izmaksas. Lai gan jaunpienācēji ir jāapmāca, šīs izmaksas tiek atmaksātas no viņu vēlmes strādāt, dzirksteles acīs un paaugstinātas darba produktivitātes, bet Darbiniekam ar lielu darba pieredzi ir lielas ambīcijas par algu, kas bieži mēdz būt šķērslis šāda darbinieka pieņemšanai darbā jo kad personāldaļas vadītājs jautāja: “Kādu algu jūs gaidāt?”, dažkārt var dzirdēt neadekvātas summas, kas apstiprina kandidāta pārvērtēto pašcieņu un lepnumu.
Nobeigums:
Jauni darbinieki ir neaizstājams uzņēmuma resurss īpaši darbaspēka trūkuma apstākļos.
Pat ja nāksies veltīt vairāk laika jaunu specialistu apmācībai, darba devējs saņems lojālu un savā darbā iesaistītu speciālistu.
Uzņēmējiem ir jābūt gataviem noturēt šos kadrus, jo jaunā paaudze darbā vairāk novērtē nevis komfortu un stabilitāti, bet gan pašrealizācijas iespēju un rīcības brīvību.
Viņi ir pieraduši domāt ārpus rāmjiem un skatīties uz lietām no dažādiem leņķiem, kas ir ļoti svarīgi darba devējam, kurš vēlas attīstīt un mainīt ierasto pieeju darbam. Jauni speciālisti ir vajadzīgi uzņēmumiem, kuri vēlas ne tikai izdzīvot tirgū, bet arī augt, izveidojot savus unikālos uzņēmējdarbības veidus.
…