Pirmkārt, šis produkts ir ieviests Latvijas tirgū nesen- 2002. gada jūnujā/jūlijā (tātad pēdējā gada laikā)
Otrkārt, tas ir unikāls produkts, kas līdz šim vispār tirgū nav bijis- tam nav analoga tirgū. Tātad produkts ir inovatīvs. Pēc sastāva tas praktiski ir siers, bet pēc formas un noformējuma tas ir cits produkts, kuram ir arī pavisam cits lietošanas veids. Atšķirībā no parastā siera, tas nav domāts likšanai uz maizes, bet gan ir kā uzkoda, ko var ēst atsevišķi vienu pašu. Līdz ar to tas nav līdzīgs ar parasto sieru un būtībā ar to īpaši nekonkurē, bet konkurē vairāk ar kaut kādām uzkodām (piem. čipsiem). Tātad faktiski tas ir jauns uzkodu veids.
1.Preces trīs līmeņi.
1.līmenis- produkta patēriņa efekts.
Produkts domāts izsalkuma remdēšanai, kas ir pamatvajadzība, kas ar šo produktu tiek apmierināta. Šo produktu var uzkost, kad radies izsalkums.
2.līmenis- reālais produkts.
1.Kvalitāte.
Mūsuprāt produkts ir kvalitatīvs, jo tas spēj veiksmīgi veikt savas patēriņa funkcijas.
Šī produkta lietošana ir ir vienkārša, ērta, produkts ir parocīgs. Tā cena ir pieņemama.
Par šī produkta kvalitāti liecina picēju augstā atsaucība- augsts pārdevuma apjoms un atzinīgas atsauksmes par šo produktu. …