Projekts matemātikā analizē saldumu pieprasījumu mūsdienās, balstoties uz aptauju ar 35 respondentu vecumā no 11 līdz 20 gadiem datiem. Tajā noskaidrots, ka populārākie saldumi ir šokolāde (40%), želejas un cepumi (katrs 20%), bet mazāk pieprasītas ir konfektes un dražejas. Populārākais zīmols ir Milka, apsteidzot gan citus ārzemju, gan Latvijas ražotājus.
Saldumi galvenokārt tiek patērēti garastāvokļa uzlabošanai, kas uzsver emocionālo faktoru nozīmi pirkumu motivācijā. Projekts atklāj, ka jaunieši, īpaši vecuma grupā 15–18 gadi, ir aktīvākie saldumu patērētāji, un pandēmijas laikā pieprasījums pēc saldumiem ir pieaudzis. Tiek ieteikts paplašināt aptaujas iespējas, lai dziļāk izprastu patērētāju uzvedību un tirgus tendences.