-
Izstrādājumi no stieples
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Vielas izklāsts | 4 |
1.1. | 4.klases skolēnu raksturojums | 4 |
1.2. | Stieples kā materiāla raksturojums | 4 |
1.3. | Stieples izmantošana | 4 |
1.4. | Ko dod skolēniem darbs ar stiepli | 5 |
1.5. | Drošības instruktāža pie nodarbošanas ar stiepli | 5 |
1.6. | Pamata metodes darbā ar stiepli | 6 |
1.7. | Tīšana | 6 |
1.8. | Aušana (pinumi) | 6 |
1.9. | Spirāles | 7 |
2. | Stundas konspekts | 9 |
Pielikums | 13 | |
Elektroniskie resursi | 15 |
1. Vielas izklasts
1.1. 4. klases skolēnu raksturojums.
Ar ceturto klasi, lielākajai daļai bērnu jau ir macibu darba individuāls stils. Psiholoģe G. Svence uzskata, ka tikai ap 10 gadiem parādās uzmanības noturīgums, pārslēgšanās un atkal koncentrēšanās koeficients, kad tā sāk līdzināties pieaugušo uzmanībai. No 6 līdz14 gadiem galvenokārt attīstās mehāniska atmiņa – vislabāk iegaumē, ja vairākas reizes atkārto iegaumējamo informāciju. 3.-4. klases bērni spēj veikt darbību arī pēc mutiska apraksta. Jaunākajā skolas vecumā būtiski attīstās arī speciāls uztveres veids – klausīšanās. Jaunāko klašu skolēni vislabāk mācās tad, ja viņi aktīvi. 4. klases skolēni spēj paši kontrolēt savu uzmanību, iegaumēšanu, reproducēšanu utt.
1.2. Stieples kā materiāla raksturojums.
Stieple – metāla vītne, vads. Stieple parasti apaļas, reti - sešstūra, kvadrātveida, trapecveida vai ovālas sadaļas no tērauda, alumīnija, vara, niķeļa, titāna, cinka, to sakausējumiem un citiem metāliem. Stieple ir pieejama dažādos izmēros (līdz 10 milimetriem). Stieple ir universāls materiāls, un strādājot ar to, izņemot savas rokas ir nepieciešamas ļoti maz darbarīku. Nākama svarīga īpašība – stieples mīkstums un tās spēja izturēt jebkuru formu.
Vara stieple ir ļoti plastiska, nebaidās no vairākiem locījumiem vienā vietā. To viegli var sagriezt ar knaiblēm, kā arī saliekt ar rokām, protams, ja biezums nav parāk liels. Trūkumi: tie var būt atkal liels mīkstums un nespēja saglabāt formu gala produktam, ja netiek izmantota vara stieple elastīgo sakausējuma veidā. Tērauda stiepli savukārt ļoti grūti salocīt, bet tā lieliski tur formu.
Kā es jau pieminēju stieple var būt dažāda atkarībā no krāsas un metāla, no kura tā tiek izgatavota. Taču, lai stiepli varētu izmantot ka dekoru, veidojot vairākas interesantas lietas, rotājumus (puķes, ēnģēļus utt.), tā ir īpaši noformēta.
…
Izstrādājumi no stieples. 4. klase Visbiežāk rokdarbu stundās sākumskolas skolotājs izmanto pieejamākus materiālus: papīru, kartonu, plastilīnu, audumu. Tomēr mācību programma 4. klasē paredz nodarbības, kuras ir veltītas darbam ar stiepli. Stiepli var griezt spirālē, veidot tinumus ar citu stiepli, vērpt žņaugos, veidot cilpiņas utt. Rokdarba stundās, var veidot dažādas mantiņas un dekorācijas figūras ne vienkarši no stieplēm, bet darbā ar stiepli var iesaistīt tādus materiālus kā plastilīns, kreppapīrs, krāsainais papīrs, kartons, diegus, audumus, biseru utt.
-
Adaptīvie pedagoģiskie un psiholoģiskie procesi
Konspekts3 Psiholoģija, Pedagoģija, Anatomija, veselība, medicīna, higiēna
- Izstrādājumi no stieples
- Konstruēšana
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Adaptīvie pedagoģiskie un psiholoģiskie procesi
Konspekts augstskolai3
-
Konstruēšana
Konspekts augstskolai1
-
Tematiskais plānojums
Konspekts augstskolai32
-
Biļetes integrētajam eksāmenam pedaģoģiskajās metodikās
Konspekts augstskolai37
-
Tekstiltehnoloģiju prakse. Batika
Konspekts augstskolai35
Novērtēts!