Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:203085
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  TEMATA PLĀNOJUMS    3
  1. pielikums – Darba lapa 2. mācību stundai    9
  2. pielikums – darba lapa 2. mācību stundai    10
  3. pielikums – darba lapa 5. mācību stundai    11
  4. pielikums – STAP plakāts klases sienai    12
  5. pielikums – piemēri no interaktīvās spēles    13
  6. pielikums – Formatīvā vērtēšana - punktu skala STAP pašanalīzei    14
  7. pielikums – darba lapu piemēri, ko pildīt papildus plānotajam mācību stundas darbam.    15
  8. pielikums – Formatīvā vērtēšana – Pašvērtējuma rociņu siena ar līmlapiņām    16
  9. pielikums – Noslēguma pārbaudes darbs    17
  10. pielikums – Vērtēšanas kritēriji pārbaudes darbam    19
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

Temats: 2.7 Ko nozīmē reizināt un dalīt ar 2?
Klase: 2.
Nepieciešamais stundu skaits: 12
Sasniedzamie rezultāti:
1. Nosauc reizināšanas un dalīšanas darbību locekļus un rezultātu.
2. Veido un apraksta dažādas skaitļu virknes, kurās katrs nākamais skaitlis ir 2 reizes lielāks/ mazāks nekā iepriekšējais, formulējot iespējams daudz secinājumu.
3. Reizina un dala pāra skaitļus 20 apjomā.

ZIŅAS PRASMES IERADUMI CAURVIJU PRASMES
- Ir skaitļi, kurus var sadalīt divos vienādos saskaitāmajos, piemēram, 12 = 6 + 6. Šo skaitli var pierakstīt kā reizinājumu, lietojot zīmi “∙”, piemēram, 12 = 2 ∙ 6. (M.Li.1.)
- Reizināt ar 2 nozīmē ņemt 2 tādus daudzumus, dubultot. “2 reizes vairāk” nozīmē “2 tādi daudzumi”. (M.Li.3)
- Dalīt ar 2 nozīmē sadalīt divās vienādās daļās (uz pusēm) un pateikt, cik ir katrā daļā, vai dalīt daļās pa 2 un pateikt, cik ir daļu. Dalīšanas darbību abos gadījumos pieraksta, lietojot zīmi “:”. (M.Li.3.)
- Skaitot pēc kārtas, pāra skaitlim seko nepāra skaitlis, nepāra skaitlim – pāra skaitlis. (M.Li.3.)
- Pāra skaitli var izdalīt ar 2. (M.Li.3.)
- Ja viens lielums ir 2 reizes lielāks nekā otrs, tad otrais lielums ir 2 reizes mazāks nekā pirmais. (M.Li.4.)
- Reizina viencipara skaitļus ar 2.
- Dala (pāra skaitļus līdz 20) ar 2.
- Skaidro dalīšanas darbību un rezultātu, minot piemērus un izmantijot modeļus.
- Skaidro sakarību starp reizināšanu un dalīšanu (2 ∙ 5 = 10 un 10 : 2 = 5), izmantojot modeļus.
- Lieto jēdzienus “2 reizes vairāk/garāks”, “2 reizes mazāk/īsāks”, “puse”.
- Atrisina situāciju uzdevumus, kur viens lielums 2 reizes lielāks/ mazāks nekā otrs. Formulējot novērotās likumsakarības par atšķirīgām skaitļu virknēm, attīsta ieradumu – meklēt dažādas atbildes, secinājumus, gūstot jaunas zināšanas un pilnveidojot īpašības – radošumu, neatlaidību/centību.
Sadarbība
- Sadarbojoties veiksmīgi nonāk pie kopēja mērķa.
- Uzklausa, izturas iejūtīgi pret apkārtējiem.

Kritiskā domāšana un problēmu risināšana

- Izzina, analizē dažādus matemātiskos uzdevumus, nonākot pie rezultāta.

Digitālās prasmes

- Skolēns atbildīgi izmanto interneta vidi, lai padziļinātu savas prasmes mācībām. (piemēram, interaktīvā matemātikas spēle, kas tiks pieminēta plānojumā).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1405122
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties