Saturs būs vidusskolēni, izpētes vienība- vidusskolēns, apjoms – vidusskolēni, kas mācās 11.klasē, kā arī dotais laiks ietvers šī brīža 11.klašu skolēnus.
c.)Lai izpētītu Baltijas Starptautiskās Akadēmijas absolventu nodarbinātību, es veidošu varbūtības izlasi – vienkāršo nejaušības izlasi. Lai gan, veicot vienkāršo nejaušības izlasi, rezultātu vajadzēs salīdzināt ar kopējo 2002.gadā absolvējušo studentu skaitu, izmaksas var būt dārgas, tās priekšrocības ir tās, ka nevajag veikt padziļinātu pētniecību par doto sabiedrību, viegli iegūt atsaucīgu grupu, kā arī klasifikācijas kļūda nav pieļaujama. Pēc iegūtiem datiem var pēc iespējas precīzāk ar formulas palīdzību noteikt izlases kļūdu. Izlases rāmis būs Baltijas Starptautiskās Akadēmijas studentu skaita dati, kas absolvējuši 2002.gadā.
Saturs būs Baltijas Starptautiskās Akadēmijas absolventu nodarbinātība, izpētes vienība – Blatijas Starptautiskās Akadēmijas 2002.gada absolvējis students, apjoms – 2002.gada BSA absolvējušie studenti, laiks- 2002.gada BSA absolvējušie studenti.
…