Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:433099
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pirms industriālā sabiedrībā bērni mācījās zināšanas no saviem vecākiem, sekojot līdzi viņu ikdienas gaitām. Meitenes lūkojās kā sievietes iekopj dārzus, tīra māju, gatavo, puiši turpretī skatījās kā vīrieši apstrādā zemi, medī, izgatavo darba rīkus... Šādi viņi iemācījās pamatus kā dzīvot. Toties modernā sabiedrībā bērni šo prasmi apgūst skolā. 1
Skolu funkcijas:
Manifestā funkcija. Tā ir tāda funkcija, kas skolā iemāca tādas specifiskas lietas kā lasīšana, rakstīšana, aritmētiku u.c.
Latentā funkcija. Šīs funkcijas pamatā ir iemācīt bērnam uzvedības normas, attieksmi, disciplīnu, paklausīt autoritātei un kā svarīgākā tiek minēta- smagi strādāt, lai sasniegtu mērķi.
Šīs abas funkcijas ir vienlīdz svarīgas, lai bērns spētu uzaugt un attīstīties sabiedrībā pilnvērtīgi. Ja, piemērām, bērns nemācēs rakstīt vai lasīt, viņš nespēs izdzīvot turpmākajā dzīvē, kā arī nopelnīt sev iztiku.
Sociālās funkcijas:
• Mācīties prasme. Šīs prasmes iedalās: pamata prasmes- valoda, ģeometrija; praktiskās; kā arī vairāk specifiskās un uz darbu attiecināmās- metināšana, programmēšana.
• Pārraidīšanas kultūra.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties