100. Kas ir ievainojamība?
Cik viegli ir uzlaust serveri, radīt traucējumus serverim.
101. Kas ir pikšķerēšana?
Kiberkara tehnika, zogot mērķa uzņēmuma identitāti, lai pēcāk piekļūtu klientu identitātēm
102. Kas ir sociālā inženērija?
Ne-tehnoloģiska uzbrukuma veids, mēģinot lietotājus ar viltu atklāt informāciju vai vaikt darbības, kas kompromitētu datoru vai tīklu.
103. Kas ir surogātpasts?
Mēstule, nepieprasīta informācija.
104. Kas ir zombijs?
Inficēti datori, kurus kontrolē spameris, hakeris vai cits noziedznieks
105. Kas ir robotu tīkls?
Liels skaits uzlauztu datoru sistēmu (daudz zombiju) , kas tiek izmantoti datu, t.sk., surogātpasta un vīrusu, pārraidei uz citiem datoriem internetā
106. Ar ko atšķiras hakeris no uzlauzēja?
• Hakeris (hacker) Persona, kas gūst neautorizētu piekļuvi datorsistēmai
• Uzlauzējs (cracker) Persona, kas gūst neautorizētu piekļuvi datorsistēmai un to ļaunprātīgi izmanto
107. Kas ir autentifikācija?
IP adreses pārbaude. Pārliecināšanās par indivīda, datora, datorprogrammas vai mājaslapas patieso identitāti.
108. Kas ir autorizācija?
Autentificētajai personai pieejamo datu un operāciju noteikšana. Drošības pārbaude, personas atpazīšana.
109. Kas ir informācijas pieejamība?
Publiski pieejama informācija. / pielaide, kur info. visiem ir pieejama.
110. Kas ir pretizvairīšanās?
Nodrošināšana, ka tiešsaistes klienti un tirdzniecības partneri nevar izvairīties no sava pirkuma vai transakcijas.
111. Kādi ir galvenie EK aizsardzības pasākumi?
…