Medijus par taktiskiem padara to ikdienas praktizēšana, pielietošana. Katrs cilvēks sev izvēlētos mediju kanālus izmanto, patērē kaut kāda iemesla dēļ, t.i., taktiski tos ekspluatē, lai sasniegtu kaut kādu sev vēlamo mērķi, līdz ar to jebkuru mūsdienu mediju varētu uzskatīt par taktisku.
Cilvēki izmanto mediju dažādos veidos, piemēram, lasīšanai, runāšanai, klejošanai, lai iepirktos un vēl kā vien to vēlas. Mediji sniedz iespēju katram pašam aktīvi izpausties, ne tikai patērēt citu sagatavotu materiālu. Taktiskie mediji rada vidi kur katrs pats var izpausties dodot atkal tālāk iespēju to darīt citiem, t.i., paplašināt darbības telpu, tā vietā, lai to ieliktu kādos rāmjos. Līdz ar to taktiskie mediji nekad nav perfekti, jo vienmēr atrodas kustībā un nemitīgi attīstās, tiek ietekmēti. Tie balstās uz elastīgu darbību, ātru reaģēšanu uz jaunākajiem notikumiem, mobilitāti.
Lai gan taktiskie mediji sevī iekļauj arī alternatīvos medijus, tie sevi nepieskaita šai kategorijai. Vēl jo vairāk taktiskiem mediji mēģina graut robežu starp sabiedrībā noteiktiem medijiem. Tie mēģina jaut robežu starp amatieru un profesionālo mediju, starp alternatīvajiem un masu medijiem un pat starp privātajiem un publiskajiem. Radīt hibrīdplatformas, kas nav viennozīmīgas.
…