Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:571056
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tradicionālo mediju interneta versijas, portāli, blogi, sociālie tīkli, podkāsti, kontekstuālās reklāmas un SEO, milzīgas e-pastu datubāzes un IP telefonija, portatīvie datori un viedtelefoni, Wikipedia un Google - tie ir tikai daži no resursiem, kuri priekšvēlēšanu kampaņās tiek izmantoti arvien vairāk, jo arī šo resursu lietotāju skaits palielinās. Gan politiskajām parijām, gan vēlētājiem ir izdevīgi lietot internetu, gan tāpēc, ka tam ir zemas izmaksas, gan tāpēc, ka tas ir vienkāršs, bet ļoti nozīmīgs, kā tas jau pierādās dažādos pētījumos par vēlēšanu kampaņām. Labs piemērs ir ASV prezidenta vēlēšanas. Taču, var secināt arī to, ka ne visās valstīs interneta pielietošana izmaina vēlēšanu kampaņas un ietekmē vēlēšanu rezultātus, tas ir atkarīgs no valsts un arī iedzīvotājiem. Tā, piemēram, Kanādas priekšvēlēšanu kampaņā internetam nebija nozīmīga loma, lai partijas iegūtu lielāku vēlētāju atbalstu. Savukārt Lielbritānijā 2004. gada Eiropas Parlamenta vēlēšanu kampaņā interneta ietekme bija stipri jūtama, to izmantoja gan politiskās partijas, gan vēlētāji ļoti aktīvi šo pasniegto informāciju vēlējās uzņemt. Pētījums liecina par to, ka tradicionālie mediji vēlētājiem vairs nesniedz vēlamās vajadzības pirmsvēlēšanu kampaņā, jo viņi paši vēlās iesaistīties šajā procesā, rakstot komentārus vai kā savādāk piedalīties, kas iespējams ar interneta starpniecību. Interneta izmantošana prasa pētījumus par to, kā šos interneta politiskajām partijām vērsties pie interneta lietotājiem un kā iegūt lielāku uzticību (Ward, Lusoil 2005;91). Ir dažādi veidi, kā iesaistīt vēlētājus priekšvēlēšanu kampaņās ar interneta palīdzību, jo tradicionālie mediji ir kļuvuši vienveidīgi un vēlētājiem neinteresanti. Labs piemērs ir PPWs sistēma, taču noteikti vēl ir daudz neiedomājamu iespēju, kas vēl labāk piesaistīs vēlētājus un galvenais arī dos viņiem iespēju līdzdarboties šajos procesos, kas mūsdienu individuālajiem cilvēkiem ir nepieciešams. Rodas arī problēmas ar informācijas plūsmas pārraudzību internetā, kur katrs var ievietot tādu informāciju, kādu vēlas, tāpat arī īsti nav zināms, kā šīs priekšvēlēšanu kampaņas iespaido vēlētājus. Globālā tīmekļa izmantošanas iespējas ir plašas un pētāmas dažādos virzienos politikā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties