Laika apstākļu raksturošana ziemā. Būtiskāko pazīmju un pārmaiņu saskatīšana un nosaukšana dzīvajā dabā un apkārtējā vidē atbilstoši gadalaikam. Dažāda veida teikumu pēc izteikuma mērķa lietošana. Vienkāršu pētniecisko jautājumu formulēšana. Izpratne par ziemas kā gadalaika maiņu Latvijā. Ūdens agregātstāvokļu maiņa dabā. Tā fizikālo pārvērtību novērošana (sniegs izkūst). Novērotā analizēšana, savu novērojumu argumentēšana. Gaisa temperatūras nolasīšana un rezultāta pierakstīšana, izmantojot atbilstošas mērvienības. Intereses izraisīšana par norisēm dabā. Novērojums dabā. Sniegu raksturojošu īpašības vārdu lietošana runā (mīksts, balts, pūkains, irdens u.c.). Izziņas darbības attīstīšana pētāmās problēmas kontekstā. Pētījuma rezultātu salīdzināšana ar citu skolēnu rezultātiem. Citu viedokļu uzklausīšana, klausīšanās prasmju attīstīšana. Izteiksmīga daiļliteratūras teksta lasīšana (P.Brūveris „Pirmās sniegpārsliņas”). Divciparu skaitļu saskaitīšana un atņemšana ar viencipara skaitļiem (ar pāreju citā desmitā). Izstrādājuma gatavošana no tekstilmateriāliem. Tamborēšanai paredzēto darbarīku un materiālu iepazīšana. Pīnītes tamborēšana un tās izmantošana izstrādājuma gatavošanā (savas sniegpārslas izveidošana no pīnītes).…