Tiešais mārketings.
Mūsdienu jauno tehnoloģiju laikmetā kā labu pakalpojuma virzīšanas līdzekli var izmantot tiešo mārketingu, tas ir, informācijas izsūtīšana potenciālajiem klientiem ar e-pasta un pasta starpniecību. Jāizveido informatīvs, uzrunājošs, pārskatāms materiāls par biroju un par piedāvātajiem pakalpojumiem, kā arī jāpiedāvā iespēja pakalpojumam pieteikties elektroniski, piemēram, ar e-pasta starpniecību. Saņemot informāciju par pakalpojumu savā e-pasta kastītē, klients var vērsties birojā pēc pakalpojuma, izmantojot e-pastu, izklāstot savas problēmas būtību. Arī samaksu cilvēks var veikt elektroniski, izmantojot internetbanku. Līdz ar to cilvēkam nebūs jāiet tieši uz biroju. Tas ir ļoti noderīgi tiem klientiem, kas dzīvo tālāk no Rēzeknes, kā arī tiem, kuri nevēlas, lai viņu redz dzīvajā vai atpazīst.
8. Komunikāciju efektivitātes paredzamais vērtējums
Ja veiksmīgi tiks realizēti visi vai lielākā daļa plānoto mārketinga komunikāciju posmu un risinājumu, tad rezultātam vajadzētu būt pozitīvam. Ja sabiedrība tiks informēta par jauno pakalpojumu un tā saņemšanas iespējām, tad pirmie klienti varētu parādīties jau pēc īsa laika, jo tomēr šāda veida pakalpojums un uzņēmums ir reta parādība visā valstī, ne tikai pilsētā, tāpēc tas varētu radīt interesi sabiedrībā.
Galvenais mūsu uzdevums būs veikt savu darbu kvalitatīvi, lai klienti būtu apmierināti, tad piedāvātais pakalpojums varētu veiksmīgi virzīties tirgū un nostabilizēties tajā. Galvenais ir noturēt esošos kolientus un rast iespējas piesaistīt arvien jaunos klientus, izmantojot mārketinga komunikācijas līdzekļus.
…