Darbojoties grupās, skolēni analizē tekstu, apspriež lasītam tekstam jautājumus, grupē īpašības vārdus pēc lietvārda, tā rezultāta skolēni mācas aizstāvēt, pamatot savu viedokli, ieklausīties otra sacītajā, salīdzināt un izdarīt secinājumus par uguns tēlu, to raksturu daiļliteratūrā, par uguns nepieciešamību un bīstamību.
Darbojoties grupās, skolēni pēta, analizē un salīdzina dažādus mākslas darbus, raksturojot un uztverot mākslas darbos dinamiskos spēkus (enerģiju), vizuālos elementus, emocijas, attiecības, iztēlojas skaņas un sajūtas, vērtē mākslas darbu no konkrēta skata punkta, tā rezultāta skolēni mācas izzināt mākslu kā vēstījumu, pasaules izziņu, emociju komunikāciju.
Vizuāli radot uguns tēlu, to raksturu, izvēloties vizuālās izteiksmes līdzekļus, veidojot noskaņu savā mākslas darbā, tiek sekmēta skolēnu radoša domāšana.…