Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:424356
 
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Bērna attīstības pakāpe: 5.-6.g.v.
Tēma: Mājas.

Mērķis nedēļai: Bērnu interešu, izziņas un pieredzes bagātināšana par dažādām mājām un to daudzveidību.


Pirmdiena.
’’ Mūsu skolas mazie kaimiņi.’’
Dominante: Daba
Pakārtotais darbības veids: Rokdarbi, runa.

Mērķis. Emocionālas, saudzīgas attieksmes veidošanās pret dzīvniekiem un viņu mājvietām.

Uzdevumi:
1. Veicināt bērnu interesi vērot un pētīt apkārtnē esošās dzīvnieku mājvietas ( alas, ligzdas, dobumi)
2. Paplašināt bērnu priekšstatus par dažādām dzīvnieku mājām skolas tuvumā.
3. Vingrināt salīdzināšanas, skaitīšanas prasmes, saskatīt kopīgo un atšķirīgo, izdarīt secinājumus par dzīvnieku mājiņu dažādību.
4. Turpināt attīstīt sīko muskulatūru un darba iemaņas, gatavojot putnu mājas.
5. Rosināt emocionālas atsaucības attīstību, palīdzot strazdiņiem.
6. Veicināt sadarbības prasmes veidojot darbu pa pāriem ( putnu būrīši, ligzdas).


Otrdiena.
„Viens, divi ceļam māju”
Dominante: Matemātika.
Pakārtotais darbības veids: Tēlotājdarbība

Mērķis. Bērnu priekšstatu paplašināšana par ģeometriskām figūrām( apli, četrstūri, trijstūri), attīstot vērojumu prasmi saskatīt minētās figūras apkārtējā vidē.
Uzdevumi:
1. Vingrināt rēķināšanas, salīdzināšanas, vērošanas prasmes izmantojot apkārtējā vidē saskatāmās un aplicētās ģeometriskas figūras.
2. Nostiprināt ģeometrisko formu uztveri un prasmi tās saskatīt apkārtējā vidē( četrstūris, trijstūris, aplis, taisnstūris) vērojot dažādas mājas.
3. Rosināt bērnus veidot stāstījumu par savu konstruēto mājiņu tajā izmantojot
vienkāršus paplašinātus teikumus.
4. Matemātisko priekšstatu pilnveidošana caur dažādām aktivitātēm( ceļu mērīšana līdz mājām, pakāpienu skaitīšana utt.)
5. Pilnveidot konstruēšanas un aplicēšanas prasmes , strādājot ar audumu un aplikāciju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties