Galvenā daļa
Paskatīsimies, kas vēl atrodas lapu rūķīša groziņā un ierauga, ka tajā paslēptas krāsainas lapas.
Noskaidrojam, ka lapas ir trijās krāsās- dzeltenā, sarkanā un zaļā.
Didaktiskās rotaļas uzdevums: paņemt no groziņa krāsainās lapas un nolikt uz tā krēsla, kur atrodas tādas pašas krāsas aplikācijas lapa.
Bērni liek lapas uz krēsliem, skolotāja ar rūķīti palīdz. Rūķītis apskatās, vai visas atnestās lapas atradušas savu krēslu un nosauc krāsas. Matīss kļūdījies, taču lapu rūķītis saka, ka nedaudz pavingrinoties, viss izdosies.
Rūķis paslavē Rūķīšu grupu un pateicas par padarīto.
Skolotāja parāda zaru bez lapām, kuru atradām pastaigas laikā iepriekšējā dienā. Atceraties, kā mēs atradām šo zaru? Bērni, mums ir zars bez lapām, jo lapas nokritušas un atrodas zem zara. Skolotāja zaru novieto aiz galda, zem kura izklāj pašu atnestās lapas. Rūķis ar skolotāju aicina bērnus izkrāsot lapas. Izkrāsosim baltās lapas krāsainas un pielīmēsim zaram.
Individuāls darbs- bērni pa vienam sēžas pie galda un ar pirkstiņkrāsām izkrāso baltās kļavas lapas, izvēloties krāsas. Bērniem patīk visas košās krāsas, tāpēc krāsojot izmanto zaļo, sarkano, dzelteno, oranžo. Rūķis dod baltās lapas un vēro, kā bērni darbojas, priecājas par lapām. Kad bērni izkrāso lapu, to novietojam uz plaukta nožūt. Pāris bērnu vēlas izkrāsot otru lapu, jo darbs iepaticies.
…