Mērķis: Izziņas interešu veidošana par cimdiem kā apģērba daļu.
Uzdevumi:
1.Nostiprināt vērošanas prasmes salīdzināt, pētīt un analizēt cimdu dažādību (RC, RN).
2.Aktivizēt vārdu krājumā vārdus, kas raksturo cimdus – mīksts, pūkains, ass, raibs, krāsains, pirkstaiņi, dūraiņi (RC, RN).
3.Attīstīt pirkstu sīko muskulatūru darbojoties ar guaša krāsām, krāsojot cimdus (RN, PC).
4.Sekmēt gleznošanas iemaņu attīstību veidojot krāsu salikumus uz papīra cimdiem (RN).
5.Nostiprināt cipara „4” atpazīšanu (RN).
6.Sekmēt ritma izjūtas attīstību dziedot dziesmu par cimdiem (RA, RN).
Izmantotie materiāli: Bļoda ar sniegu, rotaļlieta lācēns, cimdi – pirkstaiņi, dūraiņi, gumijas cimdi, brezenta cimdi, guaša krāsas, balts papīrs, izgriezti papīra cimdi, auduma maisiņš lācītim, skaitļu kartītes, bļoda ar ūdeni.…