Pirmdiena - „Sniega pārslas lido lēni”
Mērķis: Klausīšanās prasmju attīstīšana izmantojot daiļdarbu, caur emocionālo pārdzīvojumu.
Dominante: Daiļliteratūra
Pakārtotie darbības veidi: zīmēšana, runa
Uzdevumi:
1.Rosināt klausīties pasaku „Sniegpārsliņas ceļojums“, atstāstīt to; (RN)
2.Vingrināt uzvert daiļdarbā dažādas noskaņas; (RN)
3.Rosināt pastāstīt par literāro varoņu rīcību; (RN)
4.Veicināt iztēles attīstību; (RN)
5.Vingrināt sīko pirkstu muskulatūru, zīmējot sniegpārsliņas; (RN)
6.Vingrināt prasmi griezt sniegpārsliņas. (RC)
Materiāli interešu centros:
Valodas centrs – grāmatas un attēli par ziemu, ziemas ainavām, ziemas priekiem
Dabas centrs– jaunas iemītniece – baltā acālija
Mākslas centrs – uz melna papīra zīmē baltas sniegpārsliņas, krāso dažas no izgrieztajām sniegpārsliņām
Matemātikas centrs– puzzles par ziemas tēmu
Rokdarbu centrs – “sniegpārsliņu” virtene -ver virtenē.
Otrdiena - „Pārsliņa pie pārsliņas”
Mērķis: Domāšanas attīstības veicināšana - eksperimentējot, salīdzinot, analizējot.
Dominante: Matemātika
Pakārtotie darbības veidi: Aplicēšana
Uzdevumi:
1.Pilnveidot vērošanas prasmes, veicot eksperimentu, salīdzinot; (RN)
2.Vingrināt atšķirt jēdzienus ‘’smags’’, ‘’viegls’’; (RN)
3.Attīstīt fantāziju, reproduktīvo iztēli, aplicējot zaķēna māju; (RN)
4.Pilnveidot plēšanas un līmēšanas prasmes, līmējot zaķēna māju; (RN)
5.Vingrināt tīt no dzijas sniegpārsliņs; (RC)
6.Vingrināt pirkstu sīko muskulatūru, plēšot papīru;(RN)
Materiāli interešu centros:
Valodas centrs – didaktiskā spēle “Atrodi pareizo burtiņu!”; Mongoļu tautas pasaka “Labam laba alga”
Mākslas centrs – šabloni no kartona – zaķu ģimene, tos krāso, sakarina sniegpārsliņu kokā
Matemātikas centrs – darba lapas “Izkrāso!”
Rokdarbu centrs – tin saulītes – sniegpārsliņas sniegpārsliņu kokam.…