Mērķis: Veicināt skolēnu izpratni par naudu un ar to saistītām norisēm ikdienas dzīvē.
Dominante: Sociālās zinības
Satura integrācija:
• Sociālās zinības – naudas vienība Latvijā, nauda agrāk un tagad, naudas pelnīšana, izdevumu plānošana, sadarbība pāru un grupu darbā, kopīgu lēmumu pieņemšana, sava viedokļa izteikšana un aizstāvēšana.
• Matemātika – teksta uzdevumi, izmantojot naudas vienības lati un santīmi, izmantojot nosacījumus „par....vairāk”, „par....mazāk”, ar jautājumiem „cik kopā?”, naudas summas atveidošana ar monētām, divciparu skaitļu saskaitīšana un atņemšana bez pārejas citā desmitā.
• Mājturība un tehnoloģijas – izstrādājuma pagatavošana (krājkasīte), dažādu materiālu (papīra, dabas materiālu, plastilīna) iespējas un to izmantošana ieceres realizēšanai.
• Latviešu valoda un literatūra –teksta analizēšana, atbildes uz jautājumiem, salikteņu noteikšana, lietvārdi daudzskaitlī, īpašvārda pareizrakstība, vārda sastāva noteikšana.
Uzdevumi:
• Pilnveidot skolēnu priekšstatus par naudu agrāk un tagad,
• Sekmēt izpētes un salīdzināšanas iemaņas saistībā ar naudu,
• Attīstīt praktiskās iemaņas naudas skaitīšanā,
• Sekmēt skolēnu valodas kompetences attīstību,
• Rosināt skolēnu radošo pašpieredzi, darbojoties ar dažādiem materiāliem izstrādājuma pagatavošanā,
• Sekmēt skolēnu sadarbības prasmes, prasmi izteikt savas domas, darbojoties grupā un pārī.
…