Mērķis: Bērnu loģiskās domāšanas attīstīšana un prasmes savu pieredzi pielietot dzīvē nostiprināšana ar matemātisko jēdzienu un priekšstatu palīdzību.
Pakārtotie darbības veidi: runas attīstība, daiļliteratūra, rokdarbi, mūzika.
Materiāli: dažādu krāsu un lielumu kartona riņķīši, kalendārs, nūjas, lineāls, metra mērs, kastītes ar cipariem un aritmētisko darbību zīmēm, ciparu šabloni, dzijas gabaliņi, salvetes, vilna, cepumi ciparu formā; V.Sutejeva pasaka „Dažādi riteņi”, rotaļas ar dziedāšanu „Mucenieks” un „Maza, maza ābelīte”, dziesma – vingrinājums „Nedēļa”, Ē.Siliņa dziesma „Saskaitīšana”, J.Raiņa dzejolis „Visi desmit”, CD disks „Ar gudru ziņu” 2.daļa.
Rotaļsituācija: No rīta skolotāja atnāk kopā ar lellīti Tinci, kura bija ciemos pie bērniem 1.septembrī, kad iesākās mācību gads. Viņa pastāsta, ka visu šo laiku ir cītīgi mācījusies meitenītes Sandras izveidotajā leļļu skolā kopā ar citām lellītēm. Un kādā rēķināšanas stundā Sandra ir lellītēm stāstījusi par Ciparu karaļvalsti, kurā esot ļoti interesanti. Tur notiekot daudzas jaukas un interesantas lietas.…