Uzdevumi:
• Matemātikā:
1. Veicināt prasmi saskaitīt un atņemt rakstos, risinot praktiskus uzdevumus saistībā ar sadzīvi.
2. Rosināt ievērot pareizu aprēķina pierakstu.
3. Aicināt ievērot pareizu naudas mērvienību pierakstu.
• Sociālās zinības:
1. Nostiprināt skolēnu izpratnē jēdzienus preces un pakalpojumi.
2. Rosināt izvēles situācijā izvērtēt vairākas alternatīvas un pieņemt piemērotāko lēmumu.
3. Sekmēt sadarbības prasmes, darbojoties pāros.
• Mūzika:
1. Sekmēt klausīšanās prasmes, klausoties dziesmu...
2. Veicināt skolēnu interesi par mūzikas izteiksmes līdzekļiem, pēc klausīšanās nosakot dziesmas tempu.
3. Rosināt pēc parauga spēlēt ritma pavadījumu dziesmai ar skanošajiem žestiem.
Mācību saturs:
• Matemātika: Saskaita un atņem rakstos. Risina praktiskus uzdevumus, kas saistīti ar sadzīves jautājumiem. Pareizi pieraksta un lieto naudas mērvienības. Spēj atrast nepieciešamo informāciju dažādos informācijas avotos.
• Sociālās zinības: Apzinās, ka var piedalīties lēmumu pieņemšanā un to īstenošanā klasē. Izvēles situācijā, ikdienā izvērtē vairākas alternatīvas, pieņem ekonomiskās izvēles situācijā pamatotu lēmumu. Strādā pārī, uzklausa otra domas, izpilda darbu atbilstoši skolotāja norādījumiem. Meklē, atrod un izmanto mācību uzdevumam nepieciešamo informāciju dažādos avotos. Zina, kas ir nauda un tās pielietošanas iespējas.
• Mūzika: Spēlē ritma pavadījumu dziesmām ar skanošajiem žestiem. Lieto jēdzienu – temps. Saklausa un nosaka tempu.
…