Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:407500
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

''Mērķu un uzdevumu'' metode – (pluss) optimālāka konkurentu uzņēmuma mērķu sasniegšanai un reklāmā ieguldīto līdzekļu efektīvam izlietojumam, (mīnuss) ir grūti no vadības iegūt finanses šim nolūkam.

Kampaņas komunikācijas mērķi, mediju plāns.
Mērķi – īstermiņa, vidējie, ilgtermiņa. Primārie un sekundārie.
Mediju plāns – mediju plānošana nepieciešama, lai reklāmas vēstījumu nogādātu mērķauditorijai ar optimāli mazākajiem finanšu ieguldījumiem un pēc iespējas precīzāk.
Mediju plānu veido – meklējot optimālo mediju mix. Sarežģīts process, kuru bieži uztic īpašām mediju aģentūrām.

Reklāmas kampaņas pamatprincipi, īstenošanas secība.
Reklāmas plānošanai noteikti jābūt saistītai ar organizācijas mārketinga plānošanu un noteikti jābūt pakārtotai tai visos līmeņos (stratēģiskajā, taktiskajā, finanšu, laika u.c.)
Stratēģiskie lēmumi – mērķu noteikšana, mērķauditorijas izvēle, produkta konkurētspējas noteikšana, produkta reputācijas īpatnības, pozicionēšana u.c.
Mārketinga mērķis ir pakārtots reklāmas kampaņas mērķis.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1250390
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties