Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:903762
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskās attiecības un mārketings ,lai arī ir atšķirīgas un īpatnas nozares, tomēr tās bieži dublējas. Katra no šīm nozarēm fokusējas uz saviem īpašiem mērķiem un katrai no tām ir savi instrumenti, lai tos sasniegtu. Šo abu disciplīnu koordinācija var palielināt organizācijas efektivitāti un produktivitāti. Sabiedriskās attiecības ir menedžmenta funkcija, kas fokusējas uz ilgtermiņa sistēmu, jeb mijiedarbību starp organizāciju un tās klientu. Sabiedriskās attiecības meklē veidus kā attīstīt un uzlabot šīs attiecības, ģenerējot savstarpēju sapratni, labvēlību un atbalstu.1
Savukārt mārketinga komunikācijas ir menedžmenta funkcija, kas fokusējas galvenokārt uz patērētāja interesēm. IMK mēģina sekmēt sadarbību starp organizāciju un tās patērētājiem.
Mūsdienu laikmetā, kad viss tik strauji attīstās arī mārketingam ir jākļūst diferencētākam un jāpielieto jaunas stratēģijas. Ir jāizmanto vairāk dažādu kanālu lai aptvertu visu mērķauditoriju.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties