integrētā mācību prakse skolā 3. klasei
Stunda: Dabas zinības + vizuālā māksla.
Temats: Siltuma joslas.
Stundas mērķis: Veidot skolēnu izpratni par dabas daudzveidību un vienotību praktiski darbojoties veicināt sadarbības prasmes un gandarījuma izjūtu par paveikto.
Izmantojamā literatūra: Darba lapas. Grāmatas- Ņ. Smirnova, A. Šibanova „Kontinentos un valstīs”, R.: Zvaignne, 1985, 167. lpp. R. Arājs, V. Drulle, A. Miesniece „Dabas zinības 3. klasei” metodiskais līdzeklis skolotājiem, R.: Zvaigzne, 2001, 103. lpp. Bērna iepriekš sagatavotā informācija, zīmējumi, bildes, līme, krāsainie rakstāmpiederumi.
Stundas uzdevumi:
1. Izzināt dabas daudzveidību un vienotību dažādās siltumjoslās;
2. attīstīt izziņas interesi, prasmi vērot un pētīt, apgūstot pētnieciskā darbības pamatus;
3. veicināt bērnos sadarbības prasmes, strādājot grupās;
4. rosināt patstāvīgi radošajā darbībā attīstīt un realizēt savu ieceri, izmantojot kolāžas metodes no iepriekš sagatavotiem materiāliem par dabas joslām;
5. sekmēt emociju attīstību un gandarījuma sajūtas par paveikto, prezentējot savu darbu.