Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:787459
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pieredzes paplašināšana
Pārejas mācību uzdevuma izvirzīšanai
Skolēni piedalās problēmjautājuma definēšanā, nonākot pie šīs dienas veicamā uzdevuma. Kā izgudro lietas?
Skolotāja skolēnus aicina izvilkt katram savu lapiņu. Uz lapiņām ir rakstīts (Kartupeļu čipsi, līmlapiņas, mikroviļņu krāsns, drošības adata, telefons, cepure, ledusskapis, ritenis)
Skolēni, izmantojot pieejamos resursus, atrod sev nepieciešamo informāciju, lai izveidotu sava izgudrojuma grāmatu. Skolotāja virza bērnus gatavojot savu grāmatu, izrunājot visus grāmatas tapšanas soļus utt.
Skolēni saloka divas zīmēšanas lapas un tādā veidā, izveidojot grāmatiņu.
Kritiskā domāšana – skolēns individuāli izstrādā savu grāmatiņu, izzina un analizē kādu informāciju ierakstīt savā grāmatiņā.
Skolēni sāk ar grāmatas vāka ilustrēšanu. Pēc tam skolēni darbojas ar informāciju, meklē un analizē sev svarīgāko par savu izvilkto priekšmetu, lai atklātu citiem klasesbiedriem, kā šis priekšmets ir radies.
Kad grāmatiņa ir pabeigta, tad skolēns šo grāmatiņu noliek tam paredzētajā vietā, kur citi skolēni varēs šo grāmatiņu palasīt un uzzināt, kā tad izgudroja konkrēto lietu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties