Pārdošanas veicināšana neveic brīnumus. Ar tās palīdzību nav iespējams pārveidot sliktas kvalitātes preču uzņēmumu par iecienītāko veikalu pilsētā, bet ir iespējams, palielināt finansu līdzekļu plūsmu, konkrētu produktu noietu, veidot klientu lojalitāti, kas liktu tiem vairākkārtīgi nākt un iegādāties konkrēto produktu, tādējādi ļaujot reklāmai uz tiem iedarboties efektīvāk, kas tādējādi izstumj konkurentus un padara jaunu produktu ieviešanu tirgū daudz veiksmīgāku, jo klienti jau gaida no uzņēmuma ko jaunu un inovatīvu.
Paraugu pievienošana pērkot produktu. Manuprāt, Latvijā paraugu pievienošana produktam ir ļoti populāra un arī klienti ir priecīgi par nelielo bonusu. Produkta paraugiem liela nozīme ir tad, kad uzņēmums mēģina tirgū ieviest pilnīgi jaunu produktu, tādējādi var novērot klientu attieksmi, patiku un ieinteresētību pēc jaunā produkta. Tādējādi ar salīdzinoši mazām izmaksām uzņēmums var noskaidrot vai tam ir vērts apgrozībā laist jauno produktu vai arī strādāt pie tā attīstības.
Pārdošanas veicināšanas darbību izvērtēšana. Lai noteiktu vai pārdošanas veicināšana ir būs efektīva ir jāveic cītīga elementu plānošana un visu iespējamo risku novērtēšana un kā tas ietekmētu budžetu, imidžu, reputāciju un vai vispār plānotajām aktivitātēm ir jēga, jo ja tās jau plānošanas stadijā nenes vajadzīgo peļņu vai produkta noietu tad ir jāveic radikālas izmaiņas, lai mīnusus pārvērstu par plusiem.
…