................................... pamatskolas 3.klasē mācās 5 skolēni – 2 meitenes un 3 zēni. Tā kā 80% bērnu nāk no krievu valodā runājošām ģimenēm, tad bieži vien viņiem ir problēmas mācībās tieši valodas dēļ. Jauno vielu skolēni uztver ātri, ja neskaita vienu skolēnu, kuram ir nepieciešams individuālais darbs. Bērni ir atsaucīgi un ar prieku vēlas uzzināt arvien kaut ko jaunu.
Datums 07.05.2007.
Tēma Ūdens
Mērķis Rosināt skolēnu interesi un veicināt izpratni par ūdens nozīmi
dzīvo organismu dzīvē.
Uzdevumi
Radīt skolēnos priekšstatu par ūdens riņķojumu dabā,
Sekmēt skolēnu izpratni, kas ir gubu mākoņi, slāņmākoņi un spalvmākoņi,
Nostiprināt bērnu izpratni par ūdens piesārņojumu un tā sekām.
Mācību līdzekļi un palīglīdzekļi R. Arājs, V. Drulle, A. Miesniece „Dabaszinības 3. klasei” –
mācību grāmata, darba burtnīca, metodisks līdzeklis
skolotājiem; A.Dubova, I. Miruškina „Pie mums pasaulē”, J.
Mencis, „Attēlu grāmatiņa”, burkas ar ūdeni, dažādas vielas un
priekšmeti, papīra lapas, akvareļkrāsas, otas, zīmulis,
dzēšgumija, trauciņš ūdenim, pildspalva.
Literatūra B. Sērla – Bārnsa „Brīnumaino lietu pasaulē”, K. Landau, M. Landau „Vizuālā
māksla 4. klasei”, „Mana pirmā enciklopēdija Aizraujošā pasaule”, L.Karule
„Dabaszinības sākumskolā”
Mācību metodes, paņēmieni Klausīšanās, radošais darbs, teksta analīze, attēla analīze, darbs
pāros, eksperiments.…