Ievads:
Šī pētnieciskā darba mērķis ir rūpīgāk izpētīt un plašāk analizēt situāciju, kurā 8 gadus veca meitene no Lielbritānijas tika integrēta vietējā latviešu skolā. Integrācija jaunā valstī un jaunā izglītības sistēmā var būt sarežģīts solis, un tā ietver daudzas problēmas un izaicinājumus. Šajā pētījumā mēs detalizēti aplūkosim problēmas, ar kurām saskārās šī maza meitene, kā arī sniegšu plašāku izklāstu par risinājumiem, kas tika piemēroti, izmantojot jaunākās pedagoģiskās pieejas.
Pētījuma Metodes:
Šis pētījums tika veikts, izmantojot dažādas metodes, lai iegūtu vispusīgu izpratni par situāciju. Tika veiktas intervijas ar meiteni, viņas vecākiem un skolotājiem. Turklāt notika novērošana, lai iegūtu konkrētas situācijas un mijiedarbības analīzi.
Problēmas:
Valodas barjeras: Sākotnējais un būtiskākais izaicinājums bija valodas barjeras, kas radās meitenes valodas prasmju trūkuma dēļ. Lai gan viņa saprata latviešu valodu, viņa jutās neērti runājot, jo trūka pārliecības par savu izrunu. Šīs barjeras dēļ tika novērotas komunikācijas grūtības ar citiem bērniem un skolotājiem.…