Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:373750
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Inovatīvā mārketinga īpatnības
Mārketings fokusējas uz patērētāju vajadzībām, tādējādi tam vajadzētu sākties ar patērētāju pieprasījuma analīzi un mēģinājumu radīt vērtību, nodrošinot produktus un pakalpojumus, kas apmierina šo pieprasījumu.
Inovatīvais mārketings ietver tirgus tendenču un iespēju identificēšanu, nepieciešamo jauno produktu un pakalpojumu prasību noteikšanu, un šo produktu un pakalpojumu popularizēšanu un izplatīšanu.
Inovatīvā mārketinga koncepcija ir pamats mārketinga dienestam, tirgus izpētei un uzņēmuma konkurentu stratēģijas meklējumiem. Pirmā līmeņa uzdevums mārketinga apakšvienībām inovāciju meklējumu sākumā ir tirgus izpēte: noieta līmenis un konkurence, pircēja uzvedība un tā priekšrocību dinamika, konkurējošo produktu esība un jaunievedumu iespējamā nostiprināšanās tirgū.
Inovatīvā mārketinga galvenās sastāvdaļas ir operatīvais mārketings un stratēģiskais mārketings. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1365585
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties