Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:167010
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Globalizācija ir process, sakarā, ar kuru tirdzniecība tiek vadīta un paplašināta, neievērojot ģeogrāfiskās robežas. Globalizācijas aspekti, kuri ietekmē, lielākā vai mazākā mērā katru uzņēmumu, ir:
• globalizācija veicina nopietnāku konkurenci tirgū;
• lēmumi par vietas izvēli vairs nav atkarīgi tikai no vietējiem aspektiem;
• lēmumus par visiem biznesa procesiem pieņems, ņemot vērā globālo tirgus situāciju;
• tehniskais progress var īsā laikā sasniegt pasaules attālākos nostūrus,
• pieaug pieprasījums pēc kvalificētiem darbiniekiem, augstākā izglītība kļūst par konkurences noteicošo faktoru;
• uz tehniku balstītas profesionālās iemaņas nav tik vērtīgas, salīdzinot ar kvalifikāciju.

Tādēļ, lai īstenotu inovāciju, starpkultūru kompetence nozīmē vairāk, kā tikai zināšanas par citām kultūrām un kā rīkoties, tiekoties ar ārzemju biznesa partneriem. Uzņēmumam ir nepieciešams domāt par globālo ietekmi, efektiem un vajadzībām – Domā globāli, darbojies lokāli! Darbojies globāli, domā lokāli!

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties