Preses relīze ir vienkāršs dokuments ar mērķīt izplatīt ar nodomu sagatavotu informāciju par uzņēmumu, tā darbību, produktiem vai citām saistītām jomām.
Relīzes galvenā būtība ir viegli izlasāma, pārskatāma un saprotama informācija par uzņēmumu, kas domāta kā informatīvs materiāls medijiem.
Relīzes struktūra:
virsraksts – relīzes virsraksts ir īss un precīzs relīzes būtības atspoguļojums; gatavojot relīzi vienmēr būtiski ir atcerēties, ka žurnālisti izvēlas, vai lasīt relīzi, tieši pēc tās virsraksta, bet ja tas būs nesaistošs, pastāv liela iespējamība, ka relīze netiks izlasīta vispār;
īpaši svarīgos gadījumos uz relīzes norāda laiku, līdz kuram to nepieciešams publicēt, vai gluži pretēji – embargo līdz noteiktam laikam…