Klientu lojalitātes karšu reģistrācija. Uzņēmumā AS "Diāna", reģistrējot lojalitātes karti, veikala vadītājs ievada informāciju par klientu sistēmā. Pēc informācijas ievades, tā automātiski netiek nosūtīta uz POS (Point of Sale) sistēmu. Tas vadītājam jādara manuāli. Pēc informācijas nosūtīšanas uz POS sistēmu un klienta kartes saņemšanu, klients var lietot savu karti tikai konkrētajā veikalā. Tīkla konfigurācijas dēļ, nav iespējams uzreiz nosūtīt informāciju uz visiem tīkla veikaliem. Tas jāveic atbildīgajai personai no centrālā biroja. Šāda sistēmas darbība nav efektīva un rada neērtības gan klientiem, gan uzņēmuma darbiniekiem. Toties rodas palielināts risks vīrusu izplatībai, ja tiek mainīta tīkla konfigurācija - tādā veidā, lai spētu komunicēt visi veikali savā starpā nevis caur vienu starpnieku - biroju.
Informācijas sistēmas centralizācija Informāciju sistēmā, reģistrējot vai mainot informāciju par darbinieku tiek patērēts daudz laika, jo informācija jāmaina visur atsevišķi, visi nepieciešamie piekļuves dati lietotājam jāizveido atsevišķi: iekšējās telefonijas numurs, e-pasts, piekļuve veikala noliktavas uzskaites sistēmai, piekļuve uzdevumu sistēmai. Tas sarežģī arī darbinieka darbu, jo jāatceras vairākas paroles, nav centrāla autorizācija.
Rekvizīti – POS (Point of Sale) sistēmās nav uzpgrogrammēta iespēja ar roku ievadīt rekvizītus, kas sarežģī klientu apkalpošanu, jo rekvizīti jāraksta uz čeka ar roku, tie netiek saglabāti kases sistēmā un katru reizi jāraksta no jauna.
…