1. ŠĶĒRŠĻU JOSLAS PAMATOJUMS
Izpildot šķēršļu pārvarēšanas vingrojumus/vingrinājumus, skolēns atbilstoši savām spējām un veselībai
● izpilda dažādas sarežģītības daudzveidīgus šķēršļu pārvarēšanas prasmju vingrinājumus sev piemērotā veidā un tempā;
● atceras matemātikā apgūto un sporta un veselības mācību stundās reālās situācijās lieto skaitļa vārdus (viens, divi), kārtas skaitļus (pirmais, otrais), veido figūras (lec pa apli, trijstūri), mēra lecot veiktos garumus (liekot pēdu pie pēdas).
Izvēloties mācību uzdevumus ar šķēršļu pārvarēšanu, skolotājs demonstrē attiecīgo prasmi un dod skaidrus, saprotamus norādījumus, rosina skolēnu domāt par to, ko viņš dara, kā dara un kāpēc dara.
(Skola 2030 -https://mape.skola2030.lv/materials/q37DV5PyXSRuhcNNSq3bvW).
1.1. Šķēršļu joslas nosaukums
“MINIONU ŠĶĒRĻU JOSLA”
1.2. Šķēršļu joslas mērķi
● Veicināt bērnu interesi par tūrismu kā sporta veidu;
● Attīstīt bērnu vispusīgo fizisko sagatavotību;
● Iepazīstināt bērnus ar tūrisma inventāru, tā iespējām un nozīmi;
● Iepazīstināt bērnus ar šķēršļu joslu kā fiziskās aktivitātes.…