Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:180152
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Parādību un procesu pētīšanas metode, kurā pētāmo objektu aizstāj ar kādu citu sistēmu (modeli). Piemēram, pētāmo objektu aizstāj ar tā matemātisko aprakstu un imitāciju veic analītiski. Bieži izmanto dažādus imitēšanas veidus, kas balstās uz sistēmas darbības aprakstu ar datora programmu.

Tirgus testēšana ir mārketinga instruments. Daži avoti apgalvo, ka tā ir metode, kura dod prognozi ar visdrošāko ticamības pakāpi un to var lietot, kad nav iespējams lietot citas metodes. Faktiski ar testēšanu pēta tirgu un uz sasniegtiem rezultātiem veido prognozes, tas ir, pēc autora uzskata, informācijas iegūšanas avots. Metode apgalvo - kāda situācija ir tagad, tāda tā būs nākotnē, tas ir visvienkāršākais pieņēmums prognozēšanā, kurš ne vienmēr atbilst patiesībai. Līdzīgos apstākļos darbojas imitācijas metodes. Imitācija (analītiskā modelēšana, angl.- simulation) ir tirgus modeļa izstrāde un lietošana.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties