Imidžs ir tēls, iespaids, ko uzņēmums, tā prece vai pakalpojums atstāj uz klientiem un patērētājiem; kompānijas reputācija sabiedrībā un atsevišķos tā slāņos neatkarīgi no tā, vai šie slāņi ir uzņēmuma preču un pakalpojumu lietotāji vai nav.
Parasti nav iespējams skaidri noteikt, vai imidžs vispār ir labs vai slikts. Tā kā dažādiem cilvēkiem ir dažādi motīvi, diezin vai atradīsies tāds produkts, kas apmierinātu visu patērētāju vajadzības. Dažādās mērķu grupās par vienu un to pašu produktu var būt atšķirīgi priekšstati. Tāpēc imidža izveides mērķis reklāmas darbībā nav radīt vispārīgi pozitīvus priekšstatus, bet gan:
1.radīt pēc iespējas pozitīvus priekšstatus noteiktai mērķu grupai;
2.norobežoties no konkurējošiem piedāvājumiem.
Citiem vārdiem: piedāvājumam būtu jābūt tirgū pareizi pozicionētam.
No dotā preču un pakalpojumu klāsta tika izvēlētas trīs kategorijas:
1.alkoholiskie dzērieni (Rīgas Melnais balzams, Martini, Otard)
2.tabakas izstrādājumi (Camel, Barclay, Marlboro)
3.automašīnas (Toyota, Mercedes-Benz, Volvo)…