Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:482919
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Imidžs ir tēls, iespaids, ko uzņēmums, tā prece vai pakalpojums atstāj uz klientiem un patērētājiem; kompānijas reputācija sabiedrībā un atsevišķos tā slāņos neatkarīgi no tā, vai šie slāņi ir uzņēmuma preču un pakalpojumu lietotāji vai nav.
Parasti nav iespējams skaidri noteikt, vai imidžs vispār ir labs vai slikts. Tā kā dažādiem cilvēkiem ir dažādi motīvi, diezin vai atradīsies tāds produkts, kas apmierinātu visu patērētāju vajadzības. Dažādās mērķu grupās par vienu un to pašu produktu var būt atšķirīgi priekšstati. Tāpēc imidža izveides mērķis reklāmas darbībā nav radīt vispārīgi pozitīvus priekšstatus, bet gan:
1.radīt pēc iespējas pozitīvus priekšstatus noteiktai mērķu grupai;
2.norobežoties no konkurējošiem piedāvājumiem.
Citiem vārdiem: piedāvājumam būtu jābūt tirgū pareizi pozicionētam.

No dotā preču un pakalpojumu klāsta tika izvēlētas trīs kategorijas:
1.alkoholiskie dzērieni (Rīgas Melnais balzams, Martini, Otard)
2.tabakas izstrādājumi (Camel, Barclay, Marlboro)
3.automašīnas (Toyota, Mercedes-Benz, Volvo)…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties