Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
  • I.Kanta, V.G.F.Hēgeļa, F.Frēbela, J.Pestalocija, J.Herbarta audzināšanas mērķi un metodes

     

    Konspekts2 Pedagoģija

0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:237409
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

F. Frēbels (1782-1852)
Audzināšanas kodols ir patstāvība un īpašas iztēles tieksme. Dzīvības pilna “dabiskā audzināšana”- jātiecas izprast sevi, dabu, tiekties pie Dieva. Audzināšanas pamatā “kopības un daudzveidības likums”-bērns ir dievišķās būtības nesējs, kas sevī attīsta dievišķo pilnību. Audzināšanas svarīgākais uzdevums- bērna iedzimto spēju attīstīšana.

J. Herbarts (1776-1841)
Audzināšanas mērķus J. Herbarts atvasināja no ētikas prasībām. Audzināšanas galvenais mērķis ir stiprs, tikumisks raksturs. Bez audzināšanas nav mācību, tāpat kā bez mācībām nav audzināšanas. J. Herbarts uzskatīja, ka eksistē piecas tikumības praktiskās idejas: iekšējās brīvības ideja, pilnības ideja, labvēlīguma ideja, tiesību ideja, taisnīguma ideja. Mācību procesam jābūt saistītam ar daudzveidīgām interesēm, kas ir bērna garīgās darbības veids un izraisa vēlmi mācīties.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1351795
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties